Bij Eclipse zetten we communicatietechnologie slim in. We leggen graag uit hoe wij jou kunnen helpen in de techniek.
Home Blog
Blog
-
Dag kosten en risico’s. Hallo klant.
- 15 juli 2020
- Gepost door: Teun Lijnkamp
- Categorie: Geen categorie
Geen reactiesOrganisaties leggen steeds meer focus op het leveren van toegevoegde waarde en goede klantervaringen. Een maximale Customer Experience (CX) is het doel. Traditionele organisatiedoelen zoals kostenverlaging en risicobeperking raken op de achtergrond. Maar hebben organisaties het daarmee ook makkelijk? Nee. Maximale klantbeleving vraagt om een andere, innovatieve en flexibele manier van werken.
-
Anniek. De klant die centraal staat.
- 3 juli 2020
- Gepost door: Teun Lijnkamp
- Categorie: Geen categorie
Eclipse helpt bedrijven met complexe integraties. Onze werkzaamheden zijn vaak complex. Maar de resultaten tegelijkertijd zeer concreet. Stel: jij runt een grote inkooporganisatie. Anniek is jouw klant. Eclipse zorgt dat de dienstverlening aan Anniek volledig geautomatiseerd verloopt. Zelfs als er een proces stokt …
-
Een nieuwe manier van communiceren
- 23 mei 2020
- Gepost door: Teun Lijnkamp
- Categorie: Geen categorie
De manier waarop organisaties communiceren met hun klanten is de laatste jaren flink veranderd. Het aantal communicatie kanalen waarmee organisaties de consument willen bereiken groeit. De verschuiving van prioriteiten van organisaties is belangrijkste reden achter deze ontwikkeling. Organisaties hebben steeds meer focus op het leveren van toegevoegde waarde en goede klantervaringen. Voorheen lag die focus binnen organisaties vooral in het verlagen van kosten en risico’s en nu vooral op Customer Experience (CX).
De 6 voordelen van Eclipse
AVG- en GDPR-proof
Onze manier van werken zorgt voor een veilig opslag en verwerking van klantgegevens.
Geen grote investering nodig
Voor onze oplossingen geldt een transparante maandelijkse fee.
Communicatie zoals je klant het wil
Communiceren met je klant via het communicatiekanaal en moment dat je klant wil. Omni-channel dus. Dat is de meest efficiënte manier voor jouw organisatie.
De zekerheid van Software as a Service
Onze CCM-dienstlevering zit in de cloud (SaaS). Dat betekent: nooit meer updates doorvoeren. Je krijgt de zekerheid van altijd de meest recente communicatietechnologie.
Groei in klantwaardering, loyaliteit, NPS en sales
Een eenduidige klantcommunicatie via het voorkeurscommunicatiekanaal van je klant zorgt voor meerdere positieve resultaten.
Wij zijn betrokken
Ons team van specialisten staat altijd voor je klaar. We verbeteren jouw klantcommunicatie. Gedreven door technologische ontwikkelingen of op verzoek.
Bekijk de diensten die Eclipse
voor jouw organisatie uit handen kan nemen.
Eclipse Group B.V.
- Eclipse BCS B.V.
- Eclipse Group Ltd Skopje
- BPMpartner B.V.
Bezoekersadres
Vughterweg 47 – Toren 3
5211 CK ‘s-Hertogenbosch
Postadres
Vughterweg 47 – R
5211 CK ‘s-Hertogenbosch
Contact
Direct contact
Bij Eclipse denken we graag mee over de mogelijkheden. Vul het formulier in, dan nemen wij contact op.