Klantgegevens bundelen

Informatie en gegevens van klanten worden opgeslagen in verschillende systemen. In een CRM-systeem. In een klantcontact-systeem. In een facturatiepakket. Eclipse bundelt klantgegevens naar het Canoniek Data Model (CDM). Daarin structureren en valideren we die klantgegevens. Ook kunnen we gegevens verrijken als dat nodig is.

Als alle klantgegevens overzichtelijk bij elkaar staan, bepalen we op welke plek in de organisatie welke gegevens nodig zijn. Een applicatie die e-mails verstuurt, heeft bijvoorbeeld andere klantgegevens nodig dan een medewerker bij het klantcontactcentrum. Via het CDM zorgen we ervoor dat gegevens snel en veilig op de juiste plek terechtkomen. Precies daar waar ze nodig zijn.

Slimmer met klantgegevens via ons CDM

  • Gegevens verzamelen uit verschillende applicaties
  • Gegevens overzichtelijk bundelen in ons CDM
  • Gegevens omzetten naar één vast formaat (bijv. json of xml)
  • Gegevens verifiëren en verrijken
  • Gegevens veilig verspreiden naar applicaties

Eclipse. Slim in communicatietechniek.

Meer informatie over de techniek achter onze communicatieoplossingen?

Neem een deep dive en bekijk hoe we organisaties helpen. Liever een overleg met één van onze consultants of technisch managers?

Eclipse. Slim in techniek

Bij Eclipse zetten we communicatietechnologie slim in. We leggen graag uit hoe wij jou kunnen helpen in de techniek.

De 6 voordelen van Eclipse

AVG- en GDPR-proof

Onze manier van werken zorgt voor een veilig opslag en verwerking van klantgegevens.

Geen grote investering nodig

Voor onze oplossingen geldt een transparante maandelijkse fee.

Communicatie zoals je klant het wil

Communiceren met je klant via het communicatiekanaal en moment dat je klant wil. Omni-channel dus. Dat is de meest efficiënte manier voor jouw organisatie.

De zekerheid van Software as a Service

Onze CCM-dienstlevering zit in de cloud (SaaS). Dat betekent: nooit meer updates doorvoeren. Je krijgt de zekerheid van altijd de meest recente communicatietechnologie.

Groei in klantwaardering, loyaliteit, NPS en sales

Een eenduidige klantcommunicatie via het voorkeurscommunicatiekanaal van je klant zorgt voor meerdere positieve resultaten.

Wij zijn betrokken

Ons team van specialisten staat altijd voor je klaar. We verbeteren jouw klantcommunicatie. Gedreven door technologische ontwikkelingen of op verzoek.

Bekijk de diensten die Eclipse
voor jouw organisatie uit handen kan nemen.

× Direct contact? Available from 09:00 to 18:00