Nieuwe klantkanalen aanboren

Je overweegt een app te ontwikkelen. Push-notificaties en het ‘rode bolletje’ bij de app zorgen namelijk voor meer actiebereidheid bij de gebruiker. Daarnaast wil je ook whatsapp inzetten als communicatiekanaal. Waar start je? Hoe richt je deze kanalen slim in? En hoe weet je zeker dat je nooit klantdata verliest tussen deze kanalen?

Eclipse is specialist in het faciliteren en koppelen van klantkanalen. Whatsapp, persoonlijke brieven, mijn-omgevingen en spraakberichten zijn voor ons bekend terrein. Via ons Canonieke Data Model (CDM) zorgen we dat informatie vanuit het ene kanaal, bijvoorbeeld een app, automatisch geüpdatet wordt in een ander kanaal, bijvoorbeeld de mijn-omgeving. Dit geeft de zekerheid van één compleet communicatieprofiel.

En wil je zeker weten dat een bericht ontvangen of gelezen is? Dan geven we je via Closed-Loop inzicht in de acties die een klant wél of niet heeft uitgevoerd.

Welke kanalen wil je inzetten?

Hieronder vind je een overzicht van kanalen die wij voor onze klanten inzetten. Wat we doen bij nieuwe kanalen? Bij voice speech, TikTok of videobellen? Geen probleem. Wij integreren alle nieuwe kanalen altijd snel. Klik op een kanaal om meer te lezen.

De voordelen van meerdere klantkanalen

  • Jij bent waar je klant is
  • Aanpassen aan verschillende doelgroepen
  • Gegevens up-to-date via ons CDM
  • Web- en cloud-based
  • Schaalbaar en betaalbaar

Eclipse. Slim in communicatietechniek.

Meer informatie over de techniek achter onze communicatieoplossingen?

Neem een deep dive en bekijk hoe we organisaties helpen. Liever een overleg met één van onze consultants of technisch managers?

Eclipse. Slim in techniek

Bij Eclipse zetten we communicatietechnologie slim in. We leggen graag uit hoe wij jou kunnen helpen in de techniek.

De 6 voordelen van Eclipse

AVG- en GDPR-proof

Onze manier van werken zorgt voor een veilig opslag en verwerking van klantgegevens.

Geen grote investering nodig

Voor onze oplossingen geldt een transparante maandelijkse fee.

Communicatie zoals je klant het wil

Communiceren met je klant via het communicatiekanaal en moment dat je klant wil. Omni-channel dus. Dat is de meest efficiënte manier voor jouw organisatie.

De zekerheid van Software as a Service

Onze CCM-dienstlevering zit in de cloud (SaaS). Dat betekent: nooit meer updates doorvoeren. Je krijgt de zekerheid van altijd de meest recente communicatietechnologie.

Groei in klantwaardering, loyaliteit, NPS en sales

Een eenduidige klantcommunicatie via het voorkeurscommunicatiekanaal van je klant zorgt voor meerdere positieve resultaten.

Wij zijn betrokken

Ons team van specialisten staat altijd voor je klaar. We verbeteren jouw klantcommunicatie. Gedreven door technologische ontwikkelingen of op verzoek.

Bekijk de diensten die Eclipse
voor jouw organisatie uit handen kan nemen.

× Direct contact? Available from 09:00 to 18:00