Scenario’s uitwerken

Stel: een klant opent een e-mail, klikt op de link in die e-mail maar logt uiteindelijk niet in op de mijn-omgeving? De actie die van de klant verwacht werd, bijvoorbeeld het aanpassen van een abonnement, het doorgeven van gegevens of het accorderen van een voorstel, vindt hierdoor niet plaats. Wat nu?

Dit is een reëel scenario dat vooraf uitgedacht moet worden. Dit uitdenken is wat Eclipse doet voor organisaties, en samen met organisaties. We zetten gestructureerd meerdere ‘wat-als’ en ‘als-dan’ scenario’s op een rij. Dat doen we met Scenariomanagement, de data in ons Canoniek Data Model (CDM) en het verbinden van applicaties.

Scenariomanagement laat gebruikers op een eenvoudige manier beschikbare communicatiekanalen beheren via een overzichtelijke drag-and-drop editor. Zaken als ‘wat-als’, ‘als-dan’, acties en triggers zijn eenvoudig zelf in te stellen. Eclipse kan dit proces ook ondersteunen. En het is mogelijk Scenariomanagement volledig uit te besteden.

Scenario’s helder in beeld

  • Helder overzicht van scenario’s
  • Geen ‘losse eindjes’ meer via Scenariomanagement
  • Overzichtelijke drag-and-drop-editor
  • Zelf doen, samen doen óf uitbesteden aan Eclipse

Eclipse. Slim in communicatietechniek.

Meer informatie over de techniek achter onze communicatieoplossingen?

Neem een deep dive en bekijk hoe we organisaties helpen. Liever een overleg met één van onze consultants of technisch managers?

Eclipse. Slim in techniek

Bij Eclipse zetten we communicatietechnologie slim in. We leggen graag uit hoe wij jou kunnen helpen in de techniek.

De 6 voordelen van Eclipse

AVG- en GDPR-proof

Onze manier van werken zorgt voor een veilig opslag en verwerking van klantgegevens.

Geen grote investering nodig

Voor onze oplossingen geldt een transparante maandelijkse fee.

Communicatie zoals je klant het wil

Communiceren met je klant via het communicatiekanaal en moment dat je klant wil. Omni-channel dus. Dat is de meest efficiënte manier voor jouw organisatie.

De zekerheid van Software as a Service

Onze CCM-dienstlevering zit in de cloud (SaaS). Dat betekent: nooit meer updates doorvoeren. Je krijgt de zekerheid van altijd de meest recente communicatietechnologie.

Groei in klantwaardering, loyaliteit, NPS en sales

Een eenduidige klantcommunicatie via het voorkeurscommunicatiekanaal van je klant zorgt voor meerdere positieve resultaten.

Wij zijn betrokken

Ons team van specialisten staat altijd voor je klaar. We verbeteren jouw klantcommunicatie. Gedreven door technologische ontwikkelingen of op verzoek.

Bekijk de diensten die Eclipse
voor jouw organisatie uit handen kan nemen.

× Direct contact? Available from 09:00 to 18:00