Uniforme communicatiestijl

De medewerker bij de afdeling administratie verstuurt een herinnering per e-mail. De e-mail heeft een nette opmaak en de communicatiestijl is formeel. “Geachte … Heeft u ….”. Hetzelfde moment stuurt een medewerker bij de afdeling klantcontact ook een e-mail. De medewerker is nieuw, de opmaak van de e-mail-opmaak is nog niet ingeregeld en de communicatiestijl is informeel “Beste …. Heb je ….”. De e-mail bevat ook twee spelfouten maar is helaas al verstuurd en niet gecontroleerd.

Verschillende afdelingen. Verschillende medewerkers. Verschillende communicatiestijlen. Maar tegelijkertijd één bedrijf. Een bedrijf dat één professionele en uniforme uitstraling zou moeten hebben. Door te werken met onze templates die gecontroleerd en geaccordeerd worden zorgen we voor een uniforme communicatiestijl, zonder fouten, én met een snelle doorlooptijd.

Master & Resource Templates

Binnen Master & Resource Templates kunnen organisatie richtlijnen of strakke kaders vastleggen over hoe er gecommuniceerd moet worden. Gegevens die hierbij nodig zijn, worden verkregen via het Canoniek Data Model (CDM). Eclipse zorgt voor antwoord op de volgende vragen:

  • Welke huisstijl wordt doorgevoerd via welke kanalen?
  • Hoe verschillen chat, e-mail en print van elkaar?
  • Welke medewerker mag welke aanpassingen doen?
  • Van wie is een akkoord nodig op de uiting (manager, legal, compliance)?
  • Wat is de doorloop van het totale creatieproces?
  • Is een digitale handtekening nodig?

Eclipse zorgt voor eenheid

  • Huisstijlen vastleggen voor alle kanalen
  • Rollen en autorisaties vastleggen
  • Snellere doorlooptijd
  • Taalfouten voorkomen in uitgaande berichten
  • Default contentblokken ontwikkelen en koppelen
  • Zelf inrichten of uitbesteden aan Eclipse

Eclipse. Slim in communicatietechniek.

Meer informatie over de techniek achter onze communicatieoplossingen?

Neem een deep dive en bekijk hoe we organisaties helpen. Liever een overleg met één van onze consultants of technisch managers?

Eclipse. Slim in techniek

Bij Eclipse zetten we communicatietechnologie slim in. We leggen graag uit hoe wij jou kunnen helpen in de techniek.

De 6 voordelen van Eclipse

AVG- en GDPR-proof

Onze manier van werken zorgt voor een veilig opslag en verwerking van klantgegevens.

Geen grote investering nodig

Voor onze oplossingen geldt een transparante maandelijkse fee.

Communicatie zoals je klant het wil

Communiceren met je klant via het communicatiekanaal en moment dat je klant wil. Omni-channel dus. Dat is de meest efficiënte manier voor jouw organisatie.

De zekerheid van Software as a Service

Onze CCM-dienstlevering zit in de cloud (SaaS). Dat betekent: nooit meer updates doorvoeren. Je krijgt de zekerheid van altijd de meest recente communicatietechnologie.

Groei in klantwaardering, loyaliteit, NPS en sales

Een eenduidige klantcommunicatie via het voorkeurscommunicatiekanaal van je klant zorgt voor meerdere positieve resultaten.

Wij zijn betrokken

Ons team van specialisten staat altijd voor je klaar. We verbeteren jouw klantcommunicatie. Gedreven door technologische ontwikkelingen of op verzoek.

Bekijk de diensten die Eclipse
voor jouw organisatie uit handen kan nemen.

× Direct contact? Available from 09:00 to 18:00