Diensten
Hoe zorg je er als organisatie voor dat je het jouw klant zo gemakkelijk mogelijk maakt? Door een uniforme, professionele uitstraling te bieden waarin je klant zich veilig en begrepen voelt.
Maar hoe laat je interne systemen op elkaar aansluiten? Hoe maak je klantscenario’s inzichtelijk? Hoe zorg je dat huisstijlhandboeken worden nageleefd? En hoe krijgt het management inzicht in de resultaten? Het antwoord op deze vragen? Eclipse! Wij nemen deze uitdagingen voor je uit handen.
Bekijk snel onze diensten. Of neem contact met ons op via 040 – 820 00 40
Klantgegevens bundelen
Informatie en gegevens van klanten worden opgeslagen in verschillende systemen. In een CRM-systeem. In een klantcontact-systeem. In een facturatiepakket. Eclipse bundelt klantgegevens naar het Canoniek Data Model (CDM). Daarin structureren en valideren we die klantgegevens. Ook kunnen we gegevens verrijken als dat nodig is.
lees verderApplicaties verbinden
De e-mail die je stuurde werd niet geopend. Daarom wil je dat er automatisch een reminder per sms wordt verzonden. En het call-center moet de klant voor de zekerheid ook nog even bellen. Deze werkwijze vraagt dat applicaties perfect met elkaar communiceren: intelligent, automatisch en veilig.
lees verderScenario’s uitwerken
Stel: een klant opent een e-mail, klikt op de link in die e-mail maar logt uiteindelijk niet in op de mijn-omgeving? De actie die van de klant verwacht werd, bijvoorbeeld het aanpassen van een abonnement, het doorgeven van gegevens of het accorderen van een voorstel, vindt hierdoor niet plaats. Wat nu?
lees verderFlexibel klantreizen inrichten
De perfecte klantreis inrichten én laten functioneren, klanten óf medewerkers specifieke taken en rollen geven, acties starten op basis van het gedrag van klanten óf medewerkers? Bij Eclipse leggen we dit vast via onze dynamic workflow.
lees verderUniforme communicatiestijl
De medewerker bij de afdeling administratie verstuurt een herinnering per e-mail. De e-mail heeft een nette opmaak en de communicatiestijl is formeel. “Geachte … Heeft u ….”. Hetzelfde moment stuurt een medewerker bij de afdeling klantcontact ook een e-mail. De medewerker is nieuw, de opmaak van de e-mail-opmaak is nog niet ingeregeld en de communicatiestijl is informeel “Beste …. Heb je ….”. De e-mail bevat ook twee spelfouten maar is helaas al verstuurd en niet gecontroleerd.
lees verderNieuwe klantkanalen aanboren
Je overweegt een app te ontwikkelen. Push-notificaties en het ‘rode bolletje’ bij de app zorgen namelijk voor meer actiebereidheid bij de gebruiker. Daarnaast wil je ook whatsapp inzetten als communicatiekanaal. Waar start je? Hoe richt je deze kanalen slim in? En hoe weet je zeker dat je nooit klantdata verliest tussen deze kanalen?
lees verderManagement-Dashboard
Hoe lang staan klanten telefonisch ‘in de wacht’? Wat werkt beter als reminder: sms of whatsapp? Hoe lang duurt het voordat een prospect een klant wordt? Binnen hoeveel dagen wordt een factuur betaald? Hoe vaak logt een klant in op een mijn-omgeving? Hoe ontwikkelt de NPS-score zich? Welke cijfers je ook wilt meten, Eclipse zorgt voor op-maat dashboards
lees verder