Creëer de ultieme klantervaring en zet jouw klant op de eerste plaats!
Op deze pagina kunt u ons artikel over onze CCM-diensten downloaden. Het doel van dit artikel is om te schetsen wat Customer Communication Management as a Service (CCMaaS) betekent en wat de implicaties zijn voor ondernemingen en serviceproviders bij het verbeteren van hun IT- en applicatie infrastructuur.
Voor lezers die niet bekend zijn met de CCM-industrie hebben we een korte introductie en verwijzing naar aanvullende artikelen opgenomen. Bij Eclipse definiëren we Customer Communications Management as a Service (CCMaaS) als de cloudgebaseerde creatie, het beheer en de uitvoering van gepersonaliseerde, omnichannel-communicatie op schaal. In deze context verwijst omni-channel naar communicatie die kanaal- en/of device onafhankelijk is, wat betekent dat ze met minimale inspanning via fysieke en digitale kanalen kan worden verzonden en de consument kan bereiken met een relevante boodschap op elk punt binnen de customer journey.
In het artikel wordt het domein van klantcommunicatie nader toegelicht met de bijbehorende uitdagingen en een overzicht van onze oplossing.
U kunt het artikel hier downloaden
Lees hier meer over ons Customer Communication Management platform of lees de whitepaper die Asprire schreef over ons CCM platform.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.