De hele communicatieketen van data, content, workflow, distributie en weer terug naar data hebben we in één platform samengebracht. Bepaal zelf in welke mate je ondersteund wil worden.
De verantwoordelijkheid voor “operational excellence” ligt daarmee bij ons. Hierdoor gaan wij geen traditionele leveranciers – klant relatie aan, maar zijn we een partner die samen voor een oplossing gaan om klantcommunicatie te beheren.
Je werkt niet alleen samen met een serviceprovider voor een oplossing om klantcommunicatie te beheren, maar werkt ze ook samen met experts die deze softwaretools van binnen en van buiten kennen en de uitdagingen begrijpen waarmee bedrijfsorganisaties vandaag de dag worden geconfronteerd.
We verlichten met ons platform en het service model de druk op je organisatie en IT afdeling. Wij focussen ons op het beheer, de dagdagelijkse logistiek en problemen, zodat jij je kan focussen op strategie en customer engagement.
Activiteiten die wij naast het beheren uitvoeren zijn:
Geheel wordt in de cloud aangeboden en biedt voordelen als schaalbaar, productinnovatie en beveiliging.