Hoe lang staan klanten telefonisch ‘in de wacht’? Wat werkt beter als reminder: sms of whatsapp? Hoe lang duurt het voordat een prospect een klant wordt? Binnen hoeveel dagen wordt een factuur betaald? Hoe vaak logt een klant in op een mijn-omgeving? Hoe ontwikkelt de NPS-score zich? Welke cijfers je ook wilt meten, Eclipse zorgt voor op-maat KPI-BI-dashboards.
Eclipse realiseert op-maat KPI-BI-dashboards gebaseerd op de klantdoelen die belangrijk en relevant zijn voor jouw organisatie. Deze doelen bepalen we in onderling overleg. De dashboards die we ontwikkelen geven het noodzakelijke inzicht op een overzichtelijke manier. We kunnen de dashboards ontsluiten voor meerdere devices: smartphone én desktop bijvoorbeeld. Realtime inzicht en bijsturen wordt op die manier eenvoudig.
Koppelen met externe data? Om de resultaten van jouw organisatie te vergelijken / benchmarken met die van andere organisaties? Dat is allemaal mogelijk. Eclipse zorgt ervoor dat applicaties op een betrouwbare en duurzame manier verbonden worden.