
Binnen ons CCM as a Service platform kan alle klantcommunicatie via alle denkbare kanalen worden ingericht en uitgevoerd te beginnen bij het inrichten van templates en het opmaken van de benodigde content. Middels scenario management kan de omnichannel communicatie journey worden ingericht welke gebruik maakt van de beschikbare templates en content. Vervolgens zorgt de production engine ervoor dat de journey wordt uitgevoerd en alle communicatie via de juiste kanalen wordt verstuurd.
Additioneel kan de Customer Journey Mapping module binnen het platform worden gebruikt. Hiermee kan een end-to-end customer journey in kaart worden gebracht en gemonitord. Omdat deze gekoppeld is aan het CCM platform kan met behulp van live data de journey worden gemonitord. Onderstaand schema geeft een overzicht van alle modules van ons CCM as a Service platform.
Data is beschikbaar in gestructureerde, ongestructureerde of reeds geformatteerde vorm. De hoeveelheid ongestructureerde data is in de afgelopen 10 jaar met een factor 30 vermenigvuldigd en groeit nog steeds exponentieel. Eclipse biedt een platform waarmee data afkomstig uit meerdere bron systemen en data-vormen samengebracht kunnen worden naar één gestructureerde “actionable” dataset die direct ingezet kan worden voor communicatie op maat.
Daarnaast heeft Eclipse het Canonical Data Model (CDM) verwerkt in de platform architectuur om standaardisatie op data niveau te kunnen faciliteren. In het CDM gebruiken we een gesegmenteerde structuur met vooraf gedefinieerde datagebieden zoals persoonsgegevens, adresgegevens, referentiegegevens, productiegegevens, distributiegegevens en inhoudsgegevens.
Op het platform worden de JSON of XML datasets verwerkt op basis van de CDM-richtlijnen. Hiermee wordt het mogelijk om de aangeleverde gegevens over het gehele proces te valideren. Dit werkt als volgt: Uw organisatie levert de data al aan in het CDM-formaat of levert het dataformaat aan vanuit de bronsystemen. Vervolgens wordt de data geconverteerd en verrijken we de data uit uw bronsysteem naar het standaard formaat of valideren we de aangeleverde CDM-data voor verdere dataverwerking.
Mocht datavertaling nodig zijn, dan zorgen wij voor de verwerking van volledige en actuele gegevens. Dit is essentieel om alle gewenste functionaliteiten die ons platform u biedt optimaal te benutten.
Eclipse CCM Content and Template Management
Eclipse CCM Scenario Management
Binnen onze Microsoft Azure-omgeving worden alle processen en activiteiten geregistreerd en gelogd voor een periode van minimaal 6 maanden. Indien gewenst kan deze periode worden verlengd. Alle verwerking en reacties zijn opgenomen in een op widgets gebaseerd dashboard dat beschikbaar is in de portal. We bieden een overzicht in vogelvlucht van wat er op elk punt van hun reis aan een enkele klant wordt gecommuniceerd en bieden de mogelijkheid om communicatie op elk moment te volgen, analyseren, starten of stoppen.
Het productie-engine kan gegevens omzetten in vele uitvoerformaten zoals DOCX, PDF, HTML5, CSV, TXT, AFP, Creo VPS, IJPDS, MIBF, NexPress VDX, PCL, PPML, PostScript en VIPP.
Met Eclipse FlexForms kunt u schaalbare datagestuurde interactieve webformulieren maken die eenvoudig kunnen worden geïntegreerd in uw klantcommunicatie. FlexForms is een onderdeel van het Eclipse Customer Communication (CCM) Platform, waarmee u uw formulieren kunt maken en beheren binnen het online CCM-portaal. U kunt moeiteloos formulieren ontwerpen en maken voor klant onboarding, compliance, remediation, audits, inspecties, trainingen, beoordelingen en examens. Onze form builder ondersteunt verschillende media, handtekeningen, tabellen, lijsten, rangen en aangepaste HTML-elementen. Of het nu gaat om een eenvoudige enquête met één vraag of een complexe beoordeling van meerdere pagina's, onze Flex Forms komen tegemoet aan uw behoeften.
De hele communicatieketen van data, content, workflow, distributie en weer terug naar data hebben we in één platform samengebracht. Bepaal zelf in welke mate je ondersteund wil worden.
De verantwoordelijkheid voor “operational excellence” ligt daarmee bij ons. Hierdoor gaan wij geen traditionele leveranciers – klant relatie aan, maar zijn we een partner die samen voor een oplossing gaan om klantcommunicatie te beheren.
Je werkt niet alleen samen met een serviceprovider voor een oplossing om klantcommunicatie te beheren, maar werkt ze ook samen met experts die deze softwaretools van binnen en van buiten kennen en de uitdagingen begrijpen waarmee bedrijfsorganisaties vandaag de dag worden geconfronteerd.
We verlichten met ons platform en het service model de druk op je organisatie en IT afdeling. Wij focussen ons op het beheer, de dagdagelijkse logistiek en problemen, zodat jij je kan focussen op strategie en customer engagement.
Activiteiten die wij naast het beheren uitvoeren zijn:
Geheel wordt in de cloud aangeboden en biedt voordelen als schaalbaar, productinnovatie en beveiliging.