Eclipse CCM Content and Template Management
De content manager maakt het mogelijk om de content te creëren en templates op te maken die communicatie via alle gewenste kanalen en touchpoints optimaal ondersteunt. De content manager zorgt voor consistentie in communicatie doordat templates gemakkelijk kunnen worden gecreëerd voor alle communicatie uitingen en voor ieder kanaal. De autorisatie workflow zorgt voor de juiste controle en goedkeuring waardoor foutieve communicatie wordt voorkomen. Bij Eclipse omarmen we intuïtieve browser gebaseerde tools voor contentbeheer en zorgen we voor gebruiksgemak voor niet-technische zakelijke gebruikers. Eclipse gebruikt API-gebaseerde oproepen om toegang te krijgen tot de gecentraliseerde inhoud en inhoud gerelateerde services. Hierdoor kan onze service inhoud van API-eindpunten ophalen of naar andere systemen pushen.Eclipse CCM Scenario Management
In een scenario kan een workflow worden vastgelegd die communicatie voor verschillende kanalen naar een doelgroep orchestreert. Men kan een bericht (opgesteld in de content manager) via Whatsapp laten opvolgen door een e-mail of brief. Communicatieprocessen kunnen zo vooraf worden gedefinieerd, zodat de klant reis vlot zal verlopen. Continuous improvement: Afhankelijk van de behoefte van de doelgroep kunnen deze scenario’s eenvoudig worden aangepast door gegevens uit de praktijk of feedback van de doelgroep. Dit met als doel de communicatie continu te blijven verbeteren. Daarbij kan ook de A/B testing tool worden gebruikt die is opgenomen in de scenario manager van Eclipse.Met Eclipse FlexForms kunt u schaalbare datagestuurde interactieve webformulieren maken die eenvoudig kunnen worden geïntegreerd in uw klantcommunicatie. FlexForms is een onderdeel van het Eclipse Customer Communication (CCM) Platform, waarmee u uw formulieren kunt maken en beheren binnen het online CCM-portaal. U kunt moeiteloos formulieren ontwerpen en maken voor klant onboarding, compliance, remediation, audits, inspecties, trainingen, beoordelingen en examens. Onze form builder ondersteunt verschillende media, handtekeningen, tabellen, lijsten, rangen en aangepaste HTML-elementen. Of het nu gaat om een eenvoudige enquête met één vraag of een complexe beoordeling van meerdere pagina's, onze Flex Forms komen tegemoet aan uw behoeften.
De hele communicatieketen van data, content, workflow, distributie en weer terug naar data hebben we in één platform samengebracht. Bepaal zelf in welke mate je ondersteund wil worden.
De verantwoordelijkheid voor “operational excellence” ligt daarmee bij ons. Hierdoor gaan wij geen traditionele leveranciers – klant relatie aan, maar zijn we een partner die samen voor een oplossing gaan om klantcommunicatie te beheren.
Je werkt niet alleen samen met een serviceprovider voor een oplossing om klantcommunicatie te beheren, maar werkt ze ook samen met experts die deze softwaretools van binnen en van buiten kennen en de uitdagingen begrijpen waarmee bedrijfsorganisaties vandaag de dag worden geconfronteerd.
We verlichten met ons platform en het service model de druk op je organisatie en IT afdeling. Wij focussen ons op het beheer, de dagdagelijkse logistiek en problemen, zodat jij je kan focussen op strategie en customer engagement.
Activiteiten die wij naast het beheren uitvoeren zijn:
Geheel wordt in de cloud aangeboden en biedt voordelen als schaalbaar, productinnovatie en beveiliging.