Onderzoek naar de CCMaaS-oplossing van Eclipse en de voordelen van Customer Experience Management in de cloud
Een Whitepaper geschreven door Aspire CCS
In 2024 verwachten Europese bedrijven een aanzienlijke groei in de digitale acceptatie door consumenten. Daarbij ligt de focus op het stimuleren van loyaliteit en het garanderen van klanttevredenheid door superieure elektronische klantinteracties die naadloos met elkaar verbonden zijn via elk touch point.
Om te voldoen aan de vraag van de consument naar voortdurend gepersonaliseerde en relevante interactie via de door hen gekozen kanalen, moeten deze organisaties een communicatieoplossing selecteren die hen zal helpen een snel evoluerende markt voor te blijven.
In deze whitepaper bekijken we hoe hosted managed services in de cloud (zoals de CCM-as-a-service-oplossing van Eclipse) bedrijven toegang kunnen geven tot innovatieve klantcommunicatiemogelijkheden met daarbij een grotere flexibiliteit en tegelijkertijd de mogelijkheid om kosten te besparen.
In de whitepaper wordt onder andere ingegaan op:
De whitepaper is in het Engels geschreven.
Je kun de whitepaper hier downloaden na het achterlaten van je e-mailadres.
[wpforms id=”612″]
Door het formulier in te vullen geef ik toestemming om relevant branchenieuws, analistenrapporten, whitepapers, casestudies en productinformatie van Eclipse te ontvangen. Eclipse zal uw gegevens nooit delen of verkopen aan derden.