De perfecte klantreis inrichten én laten functioneren, klanten óf medewerkers specifieke taken en rollen geven, acties starten op basis van het gedrag van klanten óf medewerkers? Bij Eclipse leggen we dit vast via onze dynamic workflow.
Dynamic Workflow van Eclipse is geen vaststaande of stugge beheeromgeving voor organisaties. Eclipse ontwikkelt workflow-omgevingen op maat, met processen die aansluiten bij jouw team, klantengroep of organisatie. Dynamic Workflow integreert naadloos met onze Customer Communication Management as a Service .
Elk proces wordt gestart en afgerond, waarna een nieuw proces start. Elk proces kan een deadline krijgen of een trigger geven, wanneer een actie uitblijft. Via onze CCaaS kan er in dat geval op maat een aankondiging, bevestiging of herinnering per sms, e-mail of brief worden verstuurd.
Een aantal voorbeelden waarmee we het wat abstracte begrip dynamic workflow duidelijker maken.
In al deze drie voorbeelden speelt Dynamic Workflow een essentiële rol. Via dynamic workflow kun je processen volledig op maat inrichten. Je kunt zelfs een extra workflow (bijv. “een klant meldt zich een tweede keer aan”) integreren in een basis-workflow (bijv. “Aanmelding klant”).
Een optimaal geïntegreerde workflow draait niet alleen om processen. In de workflow kunnen ook formulieren worden gebouwd die een klant óf medewerker moet invullen, dan wel accorderen. En het uploaden of downloaden van documenten die nodig zijn in het proces, is ook iets waarvoor een dynamic workflow – omgeving zeer geschikt voor is. De samenhang tussen Dynamic Workflow en CCM zorgt er bovendien altijd voor dat klanten op de juiste manier benaderd worden.
Bij Eclipse geven we je de mogelijkheid om zelf workflows op te zetten via onze slimme cloudsoftware. Natuurlijk is er ook de mogelijkheid dat Eclipse deze workflows voor je opzet in samenspraak met één of meerdere medewerkers.